Zbog većeg broja pitanja koja ste nam uputili elektronskom poštom ovde ćemo objaviti instrukcije za uplatu administrativne takse pri podnošenju zahteva MUP-u za utvrđivanje uslova pravnim licima ovlašćenim za vršenje tehničkog pregleda:
Iznos propisane takse: 99.760,00 din
U slučaju kašnjenja u plaćanju takse iznos za opomenu je dodatnih 260,00 din
Svrha plaćanja: Administrativna taksa - za podnošenje zahteva za utvrđivanje uslova za vršenje tehničkog pregleda
Primalac: Republički budžet
Račun za uplatu administrativne takse: 840-742221843-57
Poziv na broj: upisuje se šifra Opštine gde se nalazi objekat za vršenje tehničkog pregleda za koji se podnosi zahtev
Potrebna dokumentacija kao prilog pri utvrđivanju uslova:
1. Rešenje APR,
2. Diplome zaposlenih kontrolora, prijave zaposlenih na centralni registar obaveznog socijalnog osiguranja (M obrazac), Ugovori o radu za zaposlene na tp.
3. Izveštaji o overavanju merila na tehničkom pregledu od strane ovl.laboratorije
4. Uputstva za upotrebu propisane opreme na tehničkom pregledu,
5. Dokaz o vlasništvu objekta (izvod iz lista nepokretnosti i kopija plana parcele), rešenje o kućnom broju za objekat TP.
6. Ako obavljate delatnost u iznajmljenom objektu, na parceli se nalazi vise objekata, obavezno pripremiti Kopiju plana parcele, izvode iz katastra nepokretnosti za broj kat.parcele na kome se nalazi objekat, kucni broj za objekat u kome se vrsi teh.pregled. Ukoliko na parceli ima više vlasnika-korisnika potrebna je saglasnost svih, ako je objekat ili prilazni put koncipiran tako da prelazi preko drugih parcela, odnosno da prilikom ulaska-izlaska vozila koristite tuđi prostor (npr.u nekom dvorištu) potrebna je saglasnost od istih. Na ugovoru o zakupu moraju biti upisani podaci vlasnika objekta i zakupca sve overeno u skladu sa propisima i ne starije od 6 meseci.
povratak na prethodnu stranicu